A Z F K...H?

Oj, här har det uppdaterats väldigt dåligt. Jag hoppas inte mina fyra läsare har blivit upprörda! Hehe.
Nu har jag i alla fall fått mina ögon undersökta för linser, ska få ett par provlinser på torsdag att testa hemma en vecka. Det var en trevlig optiker (SpecSavers) men han pratade så fort att jag hade svårt att hänga med emellanåt. Skönt att ha det gjort i alla fall, och det var billigare än jag hade fruktat också. Tror det är värt att det blir lite mer kostnad med linser, för glasögonen tar bara William hela tiden för mig. Vi kan ju se efter, vad är för och vad är emot linser/glasögon?


Jag tror linser vinner.

Kommentarer
Skrivet av: stine

ja skulle valt linser mycket bättre.

2009-08-11 @ 18:39:03
URL: http://lillastine.blogg.se/

Strö salt i såren:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dela med dig:

Trackback
RSS 2.0