Bloglovin

Jag vill bara slå ett slag för bloglovin igen. Det är så smidigt att bara lägga till en blogg när jag råkar snubbla in på någon bra och varje gång den uppdaterar läggs det in i bloglovins system. Jag har en hel del bloggar jag följer, två recept-bloggar, en hel del mamma bloggar och så följer jag Helena. Hon bloggar om träning, vardagsbestyr och liknande och hon har en fantastisk känsla för snygga texter. Hon inspirerar mig verkligen och tänder en gnista för ett sundare liv. Så läs hennes blogg om ni vill blåsa liv i era jogging-segel! Vill ni bara se en massa ögongodis så läs Sandras blogg. Hon fyller sina inlägg med snygga foton på ditten och datten, alldeles nyligen var hon i New York—min älsklingsstad—och la upp läckra bilder efter varandra. En speciell blogg som lockar mina ögon varje gång.
bloglovin

Kommentarer

Strö salt i såren:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dela med dig:

Trackback
RSS 2.0