Midsommar - eftersvallningarna


Dagen skulle spenderas på vila, vila och mer vila eftersom vi alla var sega från igår (trots nykterheten). Ändå blev det att bädda sängen med nya lakan, gå till statoil och handla lite nödproviant (läs: godis) och tvätta en maskin tvätt. Såg även Nicolas Cage nya film Knowing. Rätt bra faktiskt, men mindre action än jag trodde det skulle vara. Såg förresten The last house on the left igår kväll, den var bra om än något blodig emellanåt. Gårdagen spenderades för övrig hos vänner med deras lilla nyfödda pojke som ögongodis och grillspett med goda tillbehör som middag. Jag gillar midsommar, trots det ofta återkommande regnet. Det är en dag som verkligen säger att nu är det sommar. Nu följer soliga dagar, varmt duggregn och åskväder. Nu sprids lukt av rök från grillar, bränt kött och varma kroppar. Är det annat än härligt?
   

Kommentarer
Skrivet av: stine

vilken snygging!! :)

2009-06-21 @ 13:32:08
URL: http://lillastine.blogg.se/
Skrivet av: Anna [Design & Konst]

Åh tack så jättemycket :D. Min allra högsta dröm är att designa sportbilar, helst miljövänliga sådana, så jag håller på att utbilda mig till industridesigner :). Sedan om jag kommer så långt med sportbilarna är en annan sak, men det gör ingenting. Bara jag får syssla med design så är jag nöjd och glad :).

2009-06-22 @ 09:43:53
URL: http://annaulrika.blogg.se/

Strö salt i såren:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dela med dig:

Trackback
RSS 2.0