Ett nytt beroende

Jag har ett nytt beroende. Ett program på Andreas iPhone. Jag slingrar mina fingrar runt den så fort jag får chansen och startar Leaf Trombone. Det är ett program där man spelar på ett speciellt instrument skapat av ett löv och nån grej. Man kan göra låtar på internet efter noter som man sen kan spela i programmet. Där i kommer de toner man ska spela flygandes som små löv som man sen måste tajma antingen genom att blåsa i telefonen eller med fingrarna (en inställning man själv väljer). Det är dock skitsvårt att få till tonerna helt rätt! När man så övat ett tag kan man spela en låt på "World Stage" och bli dömd av tre andra spelare, för tillfället utvalda till jury. Jättekul! Jag älskar allt man kan spela på och vill såklart alltid bli bäst, tävlingsinriktad som jag är. Men i det här får jag nog nöja mig med mer än en tvåa på World Stage, och spela bara för att det är kul! Se mer om Leaf Trombone här.

Kommentarer

Strö salt i såren:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dela med dig:

Trackback
RSS 2.0