Grey's Anatomy - en besvikelse

Näst sista avsnittet för säsongen. Det pratades om det, spekulerades vilt och spänningen var hög. Vad skulle ske? Hur kommer det gå för Izzie? Hur slutar det den här gången? De som redan tjuvtittat utlovade makalösa slut och otroliga scener. Jag bänkade mig vid teven klockan nio och koncentrerade mig som aldrig förr inför det här avsnittet. Till min besvikelse kändes inte det här avsnittet annorlunda än alla andra avsnitt. Skulle det här vara del 1 av säsongsavslutningen? Nej, visst var det sorgligt och häftigt, med många twists and turns så att säga. Men inte mer än det brukar vara, inte fler tårar än vanligt. Är jag den enda som blev något besviken, med tanke på all uppståndelse kring avsnittet?
Oavsett vilket ska jag såklart se det allra sista avsnittet också, kanske det blir lika fantastiskt superotroligt megachockerande bra som utlovat.

Se säsongsavlutningen del 2 av Grey's Anatomy på kanal 5, Ons 10/6 21.00

Kommentarer
Skrivet av: ~ Annelie ~

haha jo men riket lockade säkert en annan sorts publik mest till skillnad mot var big brother gjorde:) men tyckte också riket var bra.

2009-06-05 @ 07:29:32
URL: http://dramaatic.blogg.se/

Strö salt i såren:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dela med dig:

Trackback
RSS 2.0