Idol 2009

Jag skrattar så jag kissar på mig när jag tittar på uttagningarna till Idol 2009. Som varje år. Vad tänker en del med egentligen? Har de ingen självinsikt? Jag sjunger ok, men inte skulle jag söka till Idol, jag är ingen stjärna heller! Jag uppträder aldrig och har inte blivit skolad på något sätt, det enda jag gör är att sjunga i kör då och då och det fattar till och med jag att det inte räcker för att bli Sveriges nästa popstjärna. Men en del som går till Idol-uttagningarna och stelt nynnar fram Halleluja, eller kraxar fram en låt av Alphaville utan ett uns av melodi verkar tro att högst poäng i singstar faktiskt betyder att de kan sjunga bra. Här är en nyhet: det gör det inte! Att sjunga på kinesiska lurar ingen heller. Kudos till de som faktiskt är duktiga och hör hemma på audition för en tävling som denna! Ett par favoriter från ikväll var Antonia Szabo, Moa Carlebecker och Jonas Aasum. Ja och Mate Kovacevic gjorde ju också en strålande instats....







Kommentarer
Skrivet av: jonas aasum

hahah fan jag sökte på mig namn och fick upp det här ^^ ser att du gilla det jag gjorde i idol xD

2011-06-02 @ 21:41:22

Strö salt i såren:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dela med dig:

Trackback
RSS 2.0